top of page
Λεωφόρος Σπύρου Κυπριανού 86, 6052, Λάρνακα, Κύπρος
Τ: +357 24 660550
Συχνές Ερωτήσεις
Στο ΗΘΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, είμαστε αφοσιωμένοι στο να παρέχουμε σε εσάς και τους αγαπημένους σας την καλύτερη δυνατή φροντίδα. Η ομάδα των επαγγελματιών ιατρών μας χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία και τεχνικές για να εξασφαλίσει τη φροντίδα της υγείας και της ευεξίας σας. Με την καινοτόμο και σύγχρονη ιατρική φροντίδα μας, προσπαθούμε να φέρουμε την υγεία σας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε στο ταξίδι σας προς την καλύτερη υγεία.
-
Ποιες υπηρεσίες που παρέχονται περιλαμβάνονται στο ΓΕΣΥ;Οι παρακάτω πάροχοι υπηρεσιών είναι στο ΓΕΣΥ, εφόσον η υπηρεσία που θα παρέχεται περιλαμβάνεται στο πακέτο του ΓΕΣΥ: 1) Προσωπικός και Οικογενειακός Γιατρός 2) Γενικός Χειρουργός 3) Πλαστικός Χειρουργός 4) Αγγειοχειρουργός 5) Ορθοπαιδικός Χειρουργός 6) Διαιτολόγος/Διατροφολόγος 7) Χημείο 8) Νοσηλευτική φροντίδα
-
Ποιες υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στο ΓΕΣΥ;Οι παρακάτω υπηρεσίες στο ΗΘΟΣ είναι ιδιωτικές και δεν περιλαμβάνονται στο ΓΕΣΥ: 1) Ενδοκρινολόγος 2) Λογοθεραπεία 3) Ψυχολόγος
-
Μπορώ να επισκεφτώ ειδικό γιατρό στο ΓΕΣΥ χωρίς παραπομπή από τον Προσωπικό μου Ιατρό;Ναι, μπορείτε να επισκεφτείτε έναν ειδικό γιατρό χωρίς παραπομπή από τον Προσωπικό σας Ιατρό, ωστόσο η αμοιβή που θα πρέπει να πληρώσετε θα είναι 25 ευρώ αντί για 6 ευρώ που είναι εάν έχετε παραπεμπτικό. Στο πλαίσιο της επίσκεψης ο ειδικός γιατρός μπορεί να σας παραπέμψει για τυχόν απαιτούμενες εξετάσεις και αυτές θα γίνονται μέσω του συστήματος GHS χωρίς επιπλέον κόστος. Επίσης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο ειδικός γιατρός μπορεί να ζητήσει μακροπρόθεσμη παραπομπή από τον προσωπικό σας γιατρό, εάν απαιτείται για περαιτέρω επισκέψεις.
-
Το ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΘΟΣ έχει πρόσβαση και εγκαταστάσεις για ασθενείς με αναπηρία;Το ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΘΟΣ διαθέτει εύκολη πρόσβαση και πλήρεις εγκαταστάσεις για ασθενείς με αναπηρία, συμπεριλαμβανομένου αναπηρικού αμαξιδίου. Ζητήστε βοήθεια από τη ρεσεψιόν.
-
Μπορώ να εξυπηρετηθώ ακόμα κι αν ο Προσωπικός Οικογενειακός Γιατρός μου δεν είναι διαθέσιμος;Εάν ο προσωπικός σας γιατρός λείπει και έχετε μια επείγουσα κατάσταση που δεν μπορεί να περιμένει μέχρι να είναι διαθέσιμος, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα ραντεβού με τον εφημερεύοντα ιατρό που καλύπτει τον γιατρό σας. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε ένα ραντεβού με το After Hours Clinic για οξεία προβλήματα, τα οποία δεν μπορούν να περιμένουν μέχρι την επόμενη μέρα. Για περισσότερη βοήθεια επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν.
-
Τι κάνω όταν το Ιατρείο του Προσωπικού Ιατρού μου είναι κλειστό;Εάν θέλετε να δείτε τον Προσωπικό σας γιατρό ή να ζητήσετε ιατρική βοήθεια εκτός των ωρών εργασίας, τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, τότε έχετε δύο επιλογές: 1) Επικοινωνήστε με τον εφημερεύοντα Προσωπικό Ιατρό από τις 11 π.μ. έως τις 5 μ.μ. Πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία επικοινωνίας μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.gesy.org.cy 2) Πηγαίνετε στο πλησιέστερο τμήμα Επειγόντων και Πρώτων Βοηθειών
-
Πώς μπορώ να προσθέσω μια νέα ερώτηση και απάντηση;Για να προσθέσετε ένα νέο FAQ ακολουθήστε τα εξής βήματα: 1. Διαχειριστείτε τις Συνήθεις Ερωτήσεις από τον πίνακα ελέγχου του ιστότοπού σας ή από το πρόγραμμα επεξεργασίας 2. Προσθήκη νέας ερώτησης & απάντηση 3. Αντιστοιχίστε τις Συχνές Ερωτήσεις σας σε μια κατηγορία 4. Αποθήκευση και δημοσίευση. Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε και να επεξεργαστείτε τις συχνές ερωτήσεις σας.
-
Μπορώ να εισαγάγω μια εικόνα, ένα βίντεο ή ένα GIF στις Συνήθεις Ερωτήσεις μου;Ναι. Για να προσθέσετε μέσα, ακολουθήστε τα εξής βήματα: 1. Διαχειριστείτε τις Συνήθεις Ερωτήσεις από τον πίνακα ελέγχου του ιστότοπού σας ή από το πρόγραμμα επεξεργασίας 2. Δημιουργήστε ένα νέο FAQ ή επεξεργαστείτε ένα υπάρχον 3. Από το πλαίσιο κειμένου της απάντησης κάντε κλικ στο εικονίδιο βίντεο, εικόνας ή GIF 4. Προσθέστε πολυμέσα από τη βιβλιοθήκη σας και αποθηκεύστε.
-
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να αφαιρέσω τον τίτλο "Συχνές ερωτήσεις";Μπορείτε να επεξεργαστείτε τον τίτλο από τις Συχνές Ερωτήσεις 'Ρυθμίσεις' καρτέλα στον Επεξεργαστή.Για να αφαιρέσετε τον τίτλο από την εφαρμογή για κινητά, μεταβείτε στον 'Ιστότοπο & Εφαρμογή' καρτέλα στην εφαρμογή του κατόχου σας και προσαρμόστε.
bottom of page